طالبان باید د علماءسوء مخنیوي ته جدّي توجه وکړي‎

بدر منصور

د افغانستان په مقدسه خو اشغال شوې خاوره کي په کابلۍ اداره کي د علماؤ په نامه څو شیطاني پوکۍ شته ، چي د افغانستان د اشغال او داسلام د له منځه وړلو او تحريفولو لوی سبب هم شول، دوی چي کوم جرائم، تحريف، د کفارو ستاینه، د الله (ج) سره ښکاره دښمني، حتی په ځینو مواردو کي کفر تر سره کوي  نو د الله (ج) پاک کتاب قرآن کریم يې علماءسوء او خره ګڼي،
(( مثل الّذین حمّلوا التّوراة ثمّ لم یحملوها کمثل الحمار یحمل أَسفارًا ، بئس مثل القوم الّذین کذّبوا بآیات الله ، و الله لا یهدي القوم الظالمین )) (5) سورة الجمعة
دا ثابته خبره ده چي په اصطلاح د علماؤ د شورا ملایان د دې پر ځای چي د قرآن د تحمّل او خدمت زمه پر غاړه واخلي بالمقابل يې د الله (ج) دښمنۍ او د قرآن تحریف او تکذیب ته ملا تړلې ده، هوکې دې تش په نامه ملایانو د نړۍ لویو طاغوتانو او د فرعونیت په ګدۍ ناستو د ربوبیت سرکښه دعوه دارانو ته د یارۍ او موالات لاس ورکړی دی، الولاء و البراء چي د ایمان په شرائطو کي راځي دې کابلیو ظالمو ملایانو ور څخه غلته استفاده کړې ده او بالعکس يې استعمالوي د الله (ج) د دوستانو سره د وینو څیښلو دښمني او د الله (ج) د دښمنانو سره په اخلاص مصافحه او معانقه کوي، زړه يې غواړي چي کله کله د ډالرو د لاسته راوړلو لپاره د بګړۍ او لويې ږيري سره سره د نجسو کافرانو لاسونه ښکول کړي، اشغالګرو او متجاوزینو کافرانو ته يې د استیمان (امن) او مېلمتوب حق ورکړ، په هیواد کي چي کوم پلیت اساسي کفري قانون ترویج او د الله (ج) سپېڅلی کتاب قرآن کریم شاته وغورځول شو عاملین يې همدا د شورا بې شرمه اخوندان وه، په یوه غیرتي او د حیا ډک هیواد افغانستان کي يې جنسي بدعملیو او لواطت ته اجازه او پراختیا ورکړه د خلګو آن د ولس مشر څخه يې پته ورکه کړه چي جنسي تېری ښه او که بد کار دی؟ دنړۍ لومړي مفکردخلکو په مخکي وویل چي پر ما جنسي تېری شوی دی، په ډېر مکر سره يې د سپېڅلي جهاد عنوان او معنا بدله کړه اوس خلګو ته جهاد په قلم، جارو، صفايې، کوښښ، او نورو ……. تعریفوي هغه د رسول الله (ص) او صحابه کرامو (رض) د توري جهاد ته وحشت او افراطیت وايي، دا علماء سوء د قرآن د سوځېدلو پر مهال ګونګ او چوپ وي خو چي کله ایمانداره انسانان د اور اچونکو مجرمانو پر ضد اقدام او دالله (ج) د کتاب دفاع کوي/ نو دا ظالمان يې سمدستي مخه نيسي او د تروریست ټاپه پرې وهي، دې غلامانو سود ته چي د الله (ج) په نزد ډېر مبغوض او ناروا عمل دی الله (ج) يې فاعل د ځان محارب دښمن ګڼي په پراخه کچه اجازه او ترویج ور کړ، اوس په دې کوښښ دي چي د قرآن کریم څخه د جهاد قصاص او حدودو اړوند سورتونه او آیاتونه غوڅ کړي او قرآن د سیکولري طبیعت موافق جوړ کړي، هوکې دوی د الله پر کتاب بې باوره دي د (فاقطعوا ایدیهم) او دې ته ورته نور احکام ورته ظلم ښکاري، العیاذ بالله. د شورا ملایان چي کله قرآن لولي نو هيڅکله ورته د ستر آیاتونه (و قَرنَ في بیوت …….. ) مخي ته نه راځي نو ځکه د هري خارجي او داخلي نامحرمي سره په دفاترو کي بېخاره خلوت کوي، د اسلامي امارت پر مجاهدینو د آی اس آی د د دروغجن تور لګولو کیغه هم لومړی د دوی له نجس کومي پورته شو، همېشه کافرانو او ګوډیاګیانو ته يې د مجاهدینو او غازیانو القاب ورکوي خو هغه حقیقي مجاهدین چي د الله (ج) د رضا لپاره يې د الله (ج) قسم خوړلی دښمن راڅملولی دی په ارتداد افراطیت او نورو تورونو تورنوي، کله چي مؤمنان ورته د قرآن آیة یا نبوي حدیث پېش کړي نو دا ظالمان د دې پر ځای چي ځان وپوهوي پر مؤمنانو حتی لویو علماؤ د خوارجو ټاپې وهي، د استشهاد د مخنیوي لپاره يې څه باندي لس کلونه خواري او تلبیس ابلیس وکړ خو دا چي د اسلام د دين د حفاظت زمه الله (ج) اخیستې ده نو الله (ج) دا ظالمان په دې دنیا کي د سخت ذلت او شرميندګۍ سره مخ او په آخرت کي به دردونکې سزا ورکړي د استشهاد بله ډېوه ورځ تر بلي په پراخېدو ده، د شپږو اسیرو اتلانو اعدام هم د دوی په غوښتنه او مشوره تر سره شو، په هیواد کي د ننګیالیو افغانانو نیونه، اختطاف، تعذیب، او شهادت، او د تنکیو ماشومانو، بوډاګانو، مېرمنو، حتی ناویانو، بې درېغه وژنه بمبار لوټ او تالان هم د دې سوء علماؤ د فتوا ثمره ده،

دا چي اسلام حق دین او پیروان يې ناجیه او بریمن دي، جهاد د غیرت سرلوړۍ او بقاء راز دی، آخري فتحه او بری د مسلمانانو دی، د مؤمنانو سره په چارو کي الله (ج) مل دی، نو مسلمانان باید د داسي غولونکو بې ننګو ملایانو په مقابل د (اشدّاءُ) الهي لارښوني ته جدّي توجه وکړي، او دا ظالمان هغو شازلمیانو ته په ګوته کړي چي باروت تر سینه د الله (ج) امر ته انتظار ولاړ دي، تر څو فدايي پتنګان خوب پرې حرام او زړونه پکښي وچوي، موږ د مسلمانانو په صفت د هغي ورځي انتظار کوو چي د استشهاد الشهاب الثاقب ستوري به د شورا پر شیطانانو لکه تندرونه نازليږي او د جهنم ابدي کندي او د الله (ج) حساب ته به يې ليږي،
یرَونهُ بعیدًا وَّ نراهُ قریبًا

اړوند مطالب

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Close