استفاده امریکا از داروهای اکسپایر شده

مهدی از کندز
چه عالمان دینی
نه از قتل عام کودکان حافظ قرآن خبری است
نه از یورشهای شبانه ای کفار بر نوامیس مسلمانان
و نه ترویج فحشاء در یک کشور اسلامی بواسطه کفار
و نه از جهاد و دفاع در برابر اشغال خبری
نه از چور و چپاول سران حکومت و انتقال دارایی های افغانستان به خارج
نه از بی کاری و بی روزگاری جوانان و مهاجرتها خبری
نه از غصب اراضی کشور توسط همسایه ها
نه از فروش افغانستان تحت نام پیمان امنیتی
به هر صورت اما نتیجه ای که ما گرفتیم از دایر کردن همچون مجالس
به بهترین وجهی ثابت میکند که کفار شکست خورده دارند به گزینه های دیگر خود را امتحان میکنند گزینه ای که در تقابل با آن به زانو درآمده اند
و امریکایی ها دانسته اند که هیچ قوت و تکنالوژی جنگی نمیتواند مسلمانان و ملاء ها را شکست دهد
واز قبل در ساختن داعش امتحان ناکامیرا تجربه کرده اند و اینک استراتیژی تکراری با ساختن مجالس بزرگ از علمای سوء و استفاده از فتوای آنان برای کامیابی
اما چون علمای اندونیزیا و پاکستان چندان برایشان لبیک نگفتند الآن در افغانستان تعداد از دین فروشان و تعویض نویسان کنار جاده را بنام ملاء پیشکش نموده و در اصل نمیدانند که ملاءها در درون خویش چیزیرا بنام ایمان هم دارند و زمانیکه آن ایمان در بدل پول بفروش رسد فتواها چنان بی اثر میگردد همانگونه که ادویه های اکسپایر شده برای علاجی استفاده شود و نتنها که دردی را دوا نخواهد کرد بلکه حیثیتی دارو ویا دوا را به پائینترین درجه اش خواهد رسانید
امریکایی ها وارثان واقعی انبیاء را تفکیک نکرده و اثر فتوای ملاء های دین را کود کیمیایی تصور کرده اند که به هر مزرعه بپاشند حاصلی خوبی بدست آرند
اما کور خوانده اند و نمدانند که مسلمانان حتی از امیری هم اطاعت نمیکنند که در کوچکترین مورد پاهشرا از دایره اسلام خارج کند چه بماند ملاء های درباری که فتوای صادر کنند
این استراتیژی تکراری را قبلاً اتحاد جماهر شوروی سابق بعد از فشار ها ، بمباردمانها ، دیسانس عساکر به قریه ها ، قتلها و درخواست تسلیم شدن از مجاهدین در زمان حکومت داکتر نجیب الله تجربه کرده بود که نتیجه ای جز شکست نداشتند و چنان روسیاه و شرمسار از کشور مان خارج شدند که الی امروز سیاستمداران روسی حمله بر افغانستان را خطای سیاسی سران شوروی سابق میدانند که کشور ایشانرا به پارچه های خورد و بزرگ مبدل کرد
امروز الحمدولله مسلمانان واقعی چنان تربیت یافته اند که ضرورت به فتوای ملاء های سوء را ندارند و از شخصیتها پیروی نمیکنند بلکه کردار واقعی و اسلامی آنانرا ملاحظه کرده تصمیمگیری میکنند که بر فتوای کی عمل کنند
و ان شاءالله العزیز این مبارزه حق بر باطل الی پیروزی جریان دارد و کفار شکست خورده کماکان ذلیل و روسیاه میشوند و آنروز دور نیست که شرمنده و سرخم از کشورمان خارج شوند و این فتوا دهندگان با هزاران مزدور روسیاه دیگر باقی بمانند و در هر مجلسی از مجالس کشور نفرین شوند .
به امید یک افغانستان آزاد و سربلند
مهدی



